Luahan sayu isteri Saiful Bukhari selepas Anwar Ibrahim dipenjara 5 tahun.....

#Inilah luahan sayu isteri Saiful Bukhari selepas Anwar Ibrahim dipenjara 5 tahun....

Ikuti Luahan Hatinya Di > SINI.....






> “Sedih suami saya maka sedihlah saya. Gembira suami saya begitu juga saya. Syukur dakwaan suami saya did#engar dan diadili sewajarnya....

> “Yang pasti, saya lega apabila Mahkamah Persekutuan mengesahkan dakwaan suami saya itu benar dan beliau seorang saksi 'credible'....

> “Perjalanan kami masih jauh. Wala#upun ada kesukaran dalam kami mencari rezeki, berurusan dengan orang, kami percaya Allah tidak akan menzalimi hambaNya. Apa yang penting kini adalah untuk kami ke hadapan meneruskan hidup....

> “Terima kasih kepada seluruh keluarga kami, sahabat, rakan media, sahabat blogger, rakyat Malaysia yang ikhlas menyokong perjuangan suami saya Saiful Bukhari Azlan, Allah sahaja mampu membalasnya.”.....

#Daripada Facebook Sue Megat De#raman....

0 Response to "Luahan sayu isteri Saiful Bukhari selepas Anwar Ibrahim dipenjara 5 tahun....."

Post a Comment